Wednesday 26 October 2016

Kesan Pakai Korset Yang Tidak Berkualiti & Ketat Bagai Diikat Tali!!


  1. SESAK NAFAS

    Ada Sesetengah Korset Yang Tidak Mengikut Bentuk Badan Orang Asia Lagi2 Korset Yang Berasal Dari US. Apabila Tidak Sesuai Menyebabkan Kesempitan Di Ruang Dada & Boleh Menyebabkan Sesak Nafas
    .
  2. SAKIT TULANG BELAKANG

    Ramai Customer Yang Mengadu Sakit Tulang Belakang Selepas 6 Bulan Memakai Korset Yang Tidak Berkualiti. Kebanyakkan Korset Fokos Kepada "Slimming" Bukannya Kesihatan. Maka Berhati-hati Ketika Membuat Pilihan.
    .
  3. GIRDLE TERLIPAT

    Ini Adalah Perbezaan Ketara Korset Yang Berkualiti Dan Tidak Berkualiti. Kainnya Tidak Melekat Pada Peha & Boleh Tertarik Selepas 10 Minit Menyarungnya. Sangat Sangat Tidak Selesa..
    .
  4. PANAS

    Kain Yang Tidak Berkualiti Memang Boleh Menyebabkan Panas & Akhirnya Timbul Ruam Di Permukaan Kulit. Mungkin 2 Ataw 3 Kali Pakai Rasa Semangat Tapi Lama-Lama Akan "Give Up"..
    .
  5. TIDAK MESRA TANDAS

    Ini Adalah Persoalan Yang Selalu Ditanya Sebelum Beli Korset. Kekadang Ada Yang Terkencing Terus Kerana Sukar Untuk Membukanya..
    .
  6. GETAH LOOSE

    Apabila Membeli Korset Kita Inginkan Korset Memegang Badan Kita Kemas. Tetapi Apabila Kita Membeli Korset Yang Tidak Berkualiti Maka Korset Itu Lama Kelamaan Akan Longgar Dan Akhirnya Korset Yang Mengikut Bentuk Badan Bukannya Badan Mengikut Bentuk Korset.
    .
  7. CEPAT ROSAK

    Korset Yang Murah & Tidak Berkualiti Tidak Ada Jaminan Jika Berlaku Kerosakan. Kekadang Pin Cepat Tertanggal, Kain Koyak, Tulang Besi Terkeluar Daripada Kain & Akhirnya Korset Itu Akan Kita Campak Ke Dalam Tong Sampah. Maka Di Situ Satu Pembaziran Berlaku..
Fikir Sebelum Membeli Korset Yang Tidak Berkualiti 
Semoga Perkongsian Ini Bermanfaat. :) :)





No comments:

Post a Comment