Tuesday 25 October 2016

Apa Itu Premium Beautiful Corset

Apa Itu Premium Beautiful Corset




Aimie Nak Kongsi Sedikit Maklumat Tentang Premium Beautiful Corset (PB)..
Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)..

Premium Beautiful Corset (PB) Dicipta Khas Untuk Wanita Yang Mementingkan Kesihatan & Kecantikan Daripada Luaran Dan Dalaman.. Oleh Itu Tidak Hairanlah Jika PB Direka KHAS dengan 70% Untuk Kesihatan & 30% Kecantikan.. Hah!! Ia Juga Satu Pelaburan Yang Baik Tanpa Perlu Mengambil Sebarang Pil, Diet Ketat, Pembedahan & Juga Suntikan.. BESTkan??

PB Ini Berbeza Dengan Korset Yang Lain Kerana Ia Dapat Membentuk Kontur Keseluruhan Badan Yang Menarik Serta Bentuk Badan Yang Sihat & Seimbang.. PB Juga Membantu Memperbetulkan Postur Badan & Memperbaiki Kadar Metabolisme Badan Kita.. Kombinasi Yang BEST Ini Memberi Kesan Yang Luar Biasa Serta Meningkatkan Personaliti & Keyakinan Diri Kita..

PB Dikenali Sebagai Korset Mewah Kerana Ia Menggunakan Teknologi Hebat Dari 3 Buah Negara Iaitu : 

>> Fabrik Dari Jerman - Material TIDAK Panas Amat Sesuai Dengan Cuaca Di Malaysia
>> Jahitan Dari US - Jahitannya Yang Mengambil Kira Bentuk Badan Wanita Asia Secara Terperinci
>> Teknologi Dari Jepun - FIR (Far Infrared Rays)

PB Juga Mendapat Pengiktirafan Daripada SUPERBRAND & Juga Diiktiraf Oleh PAKAR TULANG ANTARABANGSA Dari US, Canada & Quebec.. 

PB Mempunyai WARRANTY Seumur Hidup Iaitu Servis Adalah PERCUMA Ke Atas Setiap Kerosakan Pada Korset anda...





PB Direka Khas Daripada Teknologi AKWATEK & AKWADYNE Iaitu Ia Bertindak Sebagai Penyerap & Pengawal Suhu Yang Baik.. Sebagai Contoh Apabila Kita Berada Di Sesuatu Tempat Yang Panas, Teknologi Ini Akan Bertindak Menyejukan Badan Kita & Sebaliknya Yang Akan Berlaku Pabila Kita Berada Di Tempat Sejuk.. Teknologi Yang Terdapat Pada Korset Ini Terbukti Memberi Keselesaan Kepada Si Pemakai Walaupun Dipakai Pada Jangka Masa Yang Panjang Iaitu 8 Jam..

 KELEBIHAN Kualiti Fabrik Ini:


  1.  Reka Bentuk Stereskopik Sinar Infra Merah Jauh Berdasarkan Potongan Badan Manusia & Berfungsi Untuk Peredaran Darah Dan Proses Metabolisma
  2. Kuasa Serapan Yang Baik & Sesuai Dipakai Seharian. Ia Boleh Dicuci & Tahan Lama
  3. Kuasa Regangan Ke Semua Hala Secara 360 Darjah Mengikut Pergerakan Badan Tanpa Mengubah Reka Bentuk Asalnya
  4. Far Infrared Rays (FIR) Yang Dapat Menambahkan Kekenyalan & Ketegangan Buah Dada Dan Menggiatkan Pertumbuhan Buah Dada
  5. Penyerapan Toksik & Asid Terbukti Apabila Buah Yang Masam Dibalut Dalam Tempoh 20 Minit & Buah Tersebut Menjadi Kurang Masam.




No comments:

Post a Comment