Sunday 22 May 2016

Q&A Garlic Tablet

Aimi Share Antara Soalan Yang Kerap Ditanya: 

1. Soalan: Apakah Kesan Bawang Putih?? 
 Jawapan: Bawang Putih Kaya Dengan Nutrien, Komponenya Berfungsi Untuk Membantu Menyelaraskan Insulin, Menurunkan Lemak Darah, Melambatkan Proses Penuaan, Mencegah Arthritis, Membasmi Kuman, Melegakan Keradangan Dan Mencegah Mutasi Sel..

2. Soalan:  Adakah Mulut Berbau Selepas Mengambil Hai-O Garlic??
 Jawapan: Hai-O Garlic Tablet Mengaplikasikan Teknologi Canggih Untuk Mengekstrak Intipati Bawang Putih Untuk Menyingkirkan Rasa Tajam Dan Bau Yang Tidak Menyenangkan. Maka Mulut TIDAK Akan Berbau Selepas Mengambilnya..

3. Soalan: Jika Bawang Putih Ditambah Dalam Lauk Seharian, Adakah Kita Perlu Mengambil Lagi Hai-O Garlic Tablet??
 Jawapan: Sebenarnya Sebahagian Besar Nutrisi Bawang Putih Telah Dirosakkan Selepas Bawang Putih Dimasak Dalam Suhu Tinggi. Namun Hai-O Garlic Tablet Mengaplikasikan Teknologi Canggih Untuk Mengekstrak Intipati Bawang Putih, Dapat Mengekalkan Nutrisi Bawang Putih Dan Lebih Sihat Untuk Badan..

4. Soalan: Adakah Nilai Nutrisi Bawang Putih Lebih Tinggi Jika Dimakan Terus??
 Jawapan: Jika Bawang Putih Dimakan Terus, Ia Perlu Dihiris Dan Terdedah Kepada Udara Kira-Kira 15Minit Supaya Ia Dapat Bergabung Oksigen Untuk Menghasilkan Allicin. Kemudian Ia Perlu Dikunyah Dengan Seragam Demi Memastikan Nilai Nutrisi Bawang Putih Berfungsi Sepenuhnya. Namun Rasa Bawang Putih Yang Tajam Dan Akan Meninggalkan Bau Busuk Dalam Mulut Anda. Ini Menyebabkan Kebanyakan Orang Tidak Dapat Menerimanya..

5. Soalan: Bolekah Kanak-Kanak Dan Ibu Mengandung Mengambil Hai-O Garlic??
 Jawapan: Kanak-Kanak Yang Berumur 3 Tahun Dan Ke Bawah Tidak Dicadangkan Untuk Mengambil Hai-O Garlic Tablet. Sementara Kanak-Kanak Yang Berumur 3 Tahun Ke Atas Perlu Mengurangkan Saiz Pengambilan Kepada Separuh. Nilai Nutrisi Bawang Putih Adalah Tinggi, Dapat Menguatkan Daya Imun Dan Stamina Bagi Ibu Mengandung. Jika Ibu Mengandung Mempunyai Tanda Keguguran Atau Sering Menghadapi Masalah Keguguran, Terutamanya Mereka Yang Bersusuk Badan Panas Adalah Dicadangkan Supaya Mengelakkan Memakan Makanan Pedas Seperti Bawang Putih Dan Cili..

6. Soalan: Sembelit Ke Tak Selepas Makan Garlic Tablet Hai-O??
 Jawapan: Tidak Malah Membantu Melawaskan. Perut Akan Rasa Lebih Selesa Malah Boleh Bantu Untuk Kempiskan Perut Secara Semulajadi Dan Tidak Menyakitkan.

No comments:

Post a Comment